E-ticaret Tasarımı E-ticaret biçimi, küresel olarak milyonlarca tüketici için yeni değildir. Burada ana tasarım hedefi, çevrimiçi mağaza müşterilerine kullanıcı deneyimi veya UX / UI arayüzü ve görsel çekicilik açısından ihtiyaç duydukları her şeyi vermektir. Ana e-ticaret tasarım eğilimleri değişmeden kalır ve önümüzdeki dönemde kullanılabilirlik, hız ve basitliğe odaklanılacaktır. Müşteri istediğini ne kadar hızlı ve kolay alırsa o kadar iyidir. İşte bu yaklaşımın bazı güzel örnekleri. 2020’nin en iyi tasarım trendleri – karmaloop Karmaloop, kentsel modaya ve sokak kültürüne odaklanan bir çevrimiçi perakende satış mağazasıdır. Yüzlerce farklı stil ve marka sunar. Web sitesi standart bir çevrimiçi mağaza şablonu kullanır. Bununla birlikte, müşterilerin çoğunun katalog sayfasında herhangi bir zorluk yaşamadan gezinmesine ve solda bir filtreye sahip bir kenar çubuğu veya sağ üst köşede sayfalandırma gibi köklü kalıplara güvenmesine olanak tanır. En Yeni Web Tasarım Trendleri Jack Wolfskin, bir Alman dış giyim ve spor malzemeleri mağazasıdır. Web sitesi, modern yaklaşımları başarıyla takip ediyor ve renk ve ürün boyutu seçimi gibi önemli gezinme öğelerini tek bir yere yerleştiriyor. Web sitesinin kullanımını kolaylaştırır. Burada bu seçim öncelikle bir kullanıcı için önemlidir, bu yüzden ana filtreden ayrı yerleştirilmelerinin nedeni budur.